  • 21. Data: 2006-05-17 10:19:20
    Temat: Re: legitymowanie policjanta
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>

    news:1252y0lp6x5oq$.11215cktcw5i5.dlg@40tude.net...

    > Problem w tym, czy sędzia uwierzy dwóm policjantom, czy dwóm-trzem
    > chłopakom po 20-22 lata?

    Coraz bardziej przekonuję się do tego, że powiniennem chodzić po miescie z
    dyktafonem, albo jeszcze lepiej z kamerą ...

  • 22. Data: 2006-05-17 15:39:31
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    > Niedlugo bede kupowal sobie nowy telefon i zadbam o to, zeby mial dobry
    > dyktafon :)

    I będziesz chodził z włączonym ? Co 2h kasował i nagrywał od nowa na wszelki
    wypadek ( a może się coś wydarzy ) ?

  • 23. Data: 2006-05-17 15:52:34
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 17 May 2006 17:39:31 +0200, d852 napisał(a):

    > I będziesz chodził z włączonym ? Co 2h kasował i nagrywał od nowa na wszelki
    > wypadek ( a może się coś wydarzy ) ?

    Nie, będe włączał jak jakiś głupek w niebieskiej czapce sie do mnie
    przyczepi, bo słyszał jak sie darłem siedząc na ławce (mimo że dopiero na
    niej usiadłem).

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 24. Data: 2006-05-17 17:25:37
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

> [...]

    > do mnie
    > przyczepi, bo słyszał jak sie darłem siedząc na ławce (mimo

    Jak ten głupek to zauważy, to Ci powie, żebyś to wyłączył.
    Niestety - nawet jeśli prawo jest po Twojej stronie, to będziesz se mógł
    tylko o tym pogadać. Spędzisz z nimi cały dzień na udrach. Tyle, że oni i
    tak w tym czasie są w pracy, a Ty będziesz marnował swój dzień.

    Musiałbyś ten dyktafon włączać ukradkiem.

  • 25. Data: 2006-05-17 17:34:59
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 17 May 2006 19:25:37 +0200, d852 napisał(a):

    > Jak ten głupek to zauważy, to Ci powie, żebyś to wyłączył.
    (...)
    > Musiałbyś ten dyktafon włączać ukradkiem.

    Nie żartuj :) Im też zależy na pracy, żaden nie będzie ryzykował jej
    utraty.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 26. Data: 2006-05-17 17:46:41
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    > (...)
    >
    > Nie żartuj :) Im też zależy na pracy, żaden nie będzie ryzykował jej
    > utraty.

    Niczym nie ryzykuje. Przeceniasz swoje możliwości, albo po prostu jeszcze
    tego nie przerabiałeś w praktyce.
    W sądzie i wśród jego przełożonych liczy się to, co powie policjant, a nie
    Ty. Ciebie uznają za pieniacza i tyle.
    Prawo a praktyka, to jak teoria i praktyka. Możesz se nagwizdać z takimi
    przepisami.

  • 27. Data: 2006-05-17 19:01:15
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 17 May 2006 19:46:41 +0200, d852 napisał(a):

    > Niczym nie ryzykuje. Przeceniasz swoje możliwości, albo po prostu jeszcze
    > tego nie przerabiałeś w praktyce.

    Ale czemu nie mógłbym nagrywać na dyktafon przebiegu interwencji? Nadal nie
    rozumiem. Moge nagrywać wszystko w czym uczestnicze i co sam słyszę.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 28. Data: 2006-05-18 07:37:20
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "scream" <n...@p...pl> wrote in message

    > Ale czemu nie mógłbym nagrywać na dyktafon przebiegu interwencji? Nadal
    > nie
    > rozumiem. Moge nagrywać wszystko w czym uczestnicze i co sam słyszę.

    A wez idz na ta lawke, tym razem mozesz sam pokrzyczec i poczekac na patrol.
    Jak przyjada to
    na dzien dobry wlacza ostentacyjnie dyktafon i opisz nam tu jak bylo.

    Daniel

  • 29. Data: 2006-05-18 08:07:52
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 18 May 2006 09:37:20 +0200,
    Daniel Chlodzinski <d...@s...precz> screamed:

    A odpowiedź na zadane pytanie?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 10:07:28 user up 10980 days, 22:02, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Overflow on /dev/null; please empty the bit bucket.

  • 30. Data: 2006-05-18 11:40:00
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 18 May 2006 09:37:20 +0200, Daniel Chlodzinski napisał(a):

    > A wez idz na ta lawke, tym razem mozesz sam pokrzyczec i poczekac na patrol.
    > Jak przyjada to na dzien dobry wlacza ostentacyjnie dyktafon i opisz nam tu
    > jak bylo.

    A jak ma być? Nie mogą mi zabronić nagrywania, inaczej sami złamią prawo. A
    jak policjant złamie prawo (tu by było pewnie coś o naruszeniu
    nietykalności itp), to traci prace... :) Co najwyżej troche by pogadali, a
    ja bym ich olał.

    Problem w tym, że gdybym siedział na ławce i krzyczał to nie miałbym
    pretensji do nich, że interweniują. Natomiast jeśli stoją zamknięci w
    samochodzie 100 metrów dalej, przychodzą do mnie i mówią że mam spier... bo
    słyszeli że krzycze, to nie jest to fair - po 1) musiałbym nieźle sie
    wydzierać żeby usłyszeli, a po 2) ciężko o taki rozwój wypadków skoro
    minute temu przyszedłem i dopiero co usiadłem, a wcześniej ławka była
    pusta. No, chyba że krzyczałem idąc w kierunku ławki :))

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl