  • Data: 2003-11-27 13:01:55
    Temat: Re: legalnosc windows OEM
    Od: "Grzegorz Rakoczy" <g...@n...obywatel.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powinna Ci moim zdaniem firam jeszcze fakture wystwic, na Cibie jako
    > no osobe fizyczna. Wtedy jesli przedstwisz dowod zakupu pamieci i
    > systemu OEM to jestes leglany (na ile pamietam ze szkolen MS)
    Czyli moja firma wystawia mi fakturę? Jeżeli tak to odpada - nie zajmujemy
    się sprzedażą komputerów i nie przejdzie takie rozwiązanie.

    > Inny wariant to, ze uzna sie, ze komputer jest wlasnosci firmy.
    To mogłoby być interesujące. Czy wystarczy jak powiem, że to komputer
    firmowy i pokażę fakturę na pamięć i windows? Na drugi komputer też nie mam
    żadnych papierów, że to nie moje.

    --
    Pozdrowienia
    Grzegorz Rakoczy