    From: "Grzegorz Rakoczy" <g...@n...obywatel.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: legalnosc windows OEM
    Date: Thu, 27 Nov 2003 14:01:55 +0100

    > Powinna Ci moim zdaniem firam jeszcze fakture wystwic, na Cibie jako
    > no osobe fizyczna. Wtedy jesli przedstwisz dowod zakupu pamieci i
    > systemu OEM to jestes leglany (na ile pamietam ze szkolen MS)
    Czyli moja firma wystawia mi fakturę? Jeżeli tak to odpada - nie zajmujemy
    się sprzedażą komputerów i nie przejdzie takie rozwiązanie.

    > Inny wariant to, ze uzna sie, ze komputer jest wlasnosci firmy.
    To mogłoby być interesujące. Czy wystarczy jak powiem, że to komputer
    firmowy i pokażę fakturę na pamięć i windows? Na drugi komputer też nie mam
    żadnych papierów, że to nie moje.

    --
    Pozdrowienia
    Grzegorz Rakoczy