    From: "Elita.pl" <b...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: legalność oprogramowania
    Date: Thu, 16 Jan 2003 17:15:42 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@213.199.230.12

    Jan wrote:
    > Pytałem nie o kwestie prawne ale o to czy oni wyciągają konsekwencje w razie
    > stwierdzenia używania oem-ów niezgodnie z licencją bo byłes pewien że z ich strony
    [..]
    > Sugerujesz że BSA udziela nieprawdziwych informacji w sprawie swojej działalności?

    Oczywiście, że tak. Mówiąc dosadnie - ten pan okłamał Cię bowiem ja rozmawiałem
    z prawnikiem, który bezpośrednio zajmuje się tą działką i powiedział mi to co już
    tu powtarzałem: nikogo za to nie ganiali, nie ganiają i nie mają zamiaru ganiać.
    Co ciekawe dodał, że nie ścigają także jeśli jedna kopia jest wielokrotnie
    zainstalowana,
    ale klient ma odpowiednią ilość licencji. Choć tutaj to już by mogli.

    Zadzwoń jeszcze raz i poproś żeby podał Ci *konkretną* liczbę "wyciągniętych
    konsekwencji" w takich sprawach. Szybko przekonasz się, że liczba ta wynosi: 0.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm