    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: legalne oprogramowanie w firmie
    Date: Fri, 19 Mar 2004 19:57:06 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@proxy.4net.pl

    Użytkownik Falkenstein napisał:
    > Owszem. Zawiera liczne przepisy ograniczające zasadę swobody umów: art 19
    > ust 3, art 76, art 109, art 124 ust 4, Żaden z nich jednak nie zakazuje
    > powiązywania prawa do uzywania umowy z posiadaniem konkretnego elementu
    > komputera.

    Jak i wielu innych szczegółowych rzeczy!
    Niestety nikt nie jest w stanie przewidzieć jakie durnoty mogą ludzie
    powpisywać w umowy.
    W tym wypadku wystarczy to, że twórca NIE MA PRAWA kontrolowania obrotu
    egzemplarzem utworu po jego wprowadzeniu do obrotu i... wszystko na temat!

    > Niestety panie Arnoldzie. Warygodności kupić nie mozna

    A ja nic nie chce kupować.
    Pytam się ile gotów jesteś postawić na swoje zdanie?
    Bo wiesz - jak nawet TY SAM nie chcesz postawić złamanego grosza to
    każdy już rozumie ile ono jest warte, prawda?

    Ja na to swoje zdanie jestem gotów postawić każdą rozsądną kwotę,
    coby nie była odbierana jako hazard - 1 , 5 tys. mogę nawet więcej.

    A zakład rozstrzygną sądy przyznając rację albo mi stwierdzając,
    że te zapisy w umowie są sprzeczne z prawem, albo Tobie stwierdzając,
    że "swoboda umów ble ble ble"

    To jak? Stawiasz jakieś grosze na podparcie swojego zdania czy też
    przyznajesz, że jest ono nic nie warte?

    > W którym miejscu artykuł ten podważa moje wywody. Proszę konkretnie.

    No jak to!? Przecież swoboda umów i takie tam.
    Czemu ścigają M$ i to jeszcze za dogadzanie klientom w postaci
    dołączenia darmowego odtwarzacza? Toż to skandal!

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info