  • Data: 2004-03-20 01:31:42
    Temat: Re: legalne oprogramowanie w firmie
    Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 19 Mar 2004 13:03:36 +0100
    "fart" <a...@w...pl> naskrobał(a):

    > a ja już te3lefonowałem do BSE (BSA :)))) ) i wszystko wiem,
    > do oni sądzą
    > za dużo pisania buuuuuuuuuu każdy przypadek jest odosobniony
    > więc proponuję zapytać się ich
    >
    > 022 434 34 34

    ja kiedys zadzwonilem do M$ aby sie dowiedziec co jest wymagane
    aby udowodnic legalnosc softu, i dowiedzialem sie ze
    "kupujac produkt otrzymuje pan to i to i to i to"
    oraz
    "kazdy przypadek jest osobno rozpatrywany"
    w gruncie rzeczy niczego nowego sie nie dowiedzialem...

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq