    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: legalne oprogramowanie w firmie
    Date: Fri, 19 Mar 2004 19:43:04 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@proxy.4net.pl

    Użytkownik Falkenstein napisał:
    > Tak. W granicach przewidzianych prawem. A kodeks pracy takie granice
    > ustanawia, więc ten przykład jest kiepski.

    Jest doskonały, dlatego, że zrozumiały dla każdego :)

    Ustawa o prawach autorskich i pokrewnych też takie granice ustanawia.

    I żeby więcej nie mlaskać jęzorem po próżnicy:

    1) Nawet prawnik M$ nie podnosi takich - hmmm... powiedzmy: karkołomnych
    - tez co do ich umów jakie Ty tu przedstawisz.
    upierają się tylko beznadziejnie głupio, że jest tak jak jest bo...
    udzielają licencji.
    Heh. Na zdrowie im to nie wyjdzie to zaklinanie rzeczywistości.

    2) Ile postawisz na swoje zdanie? 1000 złotych? 5 tys. ?
    Sprzedaż mi oprogramowanie na takich warunkach a ja Cię podam do sądu za
    naruszenie moich praw zawartych w ustawie.
    Jak wygram proces to przegrywasz zakład.
    To jak? Podpierasz swoje zdanie konkretną kasą czy też jest ono nic nie
    warte?

    I jeszcze coś odnośnie Twojej "swobody umów"

    http://newsroom.chip.pl/news_87609.html

    pozdrawiam
    Arek

    --