    From: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: laptop
    Date: Wed, 06 Dec 2006 20:56:06 +0100

    akala napisał(a):

    > Skoro to są kolorowe paski to wcale nie musi być uszkodzona matryca ,takie
    > paski często powstają gdy jest uszkodzona karta graficzna - a to całkiem co
    > innego ,bo najczęściej "pada" po złym podłączeniu urządzenia zewnętrznego
    > lub po prostu jest zwykłym "szajsem" i się psuje w czasie użytkowania. A
    > laptop ma najczęściej kartę zintegrowaną z płytą główną co jest

    ???
    Ze niby jak?
    HP Xe3 brak integry, HP nx9005 brak integry, stary CTX exBook brak
    integry, Toshiba Tecra brak integry...
    Qrcze, nie spotkalem sie z notebookiem ktory by mial karte zintegrowana
    z plyta glowna. Czesto na nia jest wpinana po odpowiednich zlaczach, ale
    nie zeby na stale...
    No chyba ze wynalazki typu Actina tak maja...

    pozdrawiam,
    Przemek O.