  • Data: 2010-03-09 00:41:36
    Temat: Re: ladnakartka.pl
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Milosz K." <n...@a...ble.pl> napisał:

    > Witam!
    [...]
    > Skomponowałem kartkę i tuż przed wysłaniem pojawiła się informacja o płatności
    > kodem SMS w wysokości 50 gr (61 gr z VAT) za wysłanie e-kartki.

    Niezupełnie. Tam jest napisane tak (strona, na którą wchodzisz
    po zaakceptowaniu regulaminu):
    Wyslij kartkę od
    0,50 zł (0,61zł z VAT)
    wpisz kod otrzymany sms-em: .....
    Aby wysłać kartki
    Wyslij SMS o tresci:
    ADM.EKART
    pod numer XXXXX

    > Stwierdziłem, że nie są to duże pieniądze, w związku z czym mogę sobie na taki
    > wydatek pozwolić. Wysłałem więc SMS na w.w. numer i zostałem poinformowany
    > SMS`em, iż właśnie "zapłaciłem 30,50 gr" za wysłanie sms. W związku z tym mam
    > pytanie. Jak odzyskać wyłudzone pieniądze, bo przeglądając stronę firmy:

    Trza było przeglądnąć regulamin (który zaakceptowałeś przed wysłaniem
    kartki zaznaczając "Akceptuję regulamin oraz polityke prywatności"):

    "[...]
    13. W celu wysłania kartki internetowej w Serwisie należy wysłać 1 SMS
    o treści ADM.EKART pod numer xxxxx. Dokonując płatności SMSem,
    kod dostępu otrzymasz automatycznie do kilkudziesięciu minut
    14. Cena wysłania sms-a w Serwisie wymaga dokonania płatności
    według cennika: 25 PLN (30,50 PLN z VAT) / za 1 SMS
    15. Użytkownik po wysłaniu SMSa o treści ADM.EKART pod numer xxxxx
    otrzyma kod aktywujący umożliwiający wysłanie 50 kartek internetowych.
    16. Przy wysłaniu wszystkich 50 kartek końcowa cena wysłania wynosi
    0,50 PLN (0,61 PLN z VAT) / za 1 kartkę internetową."

    Tak więc możesz wysłać jeszcze 49 kartek. ;-)

    Krystian