    From: "Maria" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kwestia prawna
    Date: Fri, 2 Sep 2005 22:43:50 +0200

    Użytkownik "kwazimodor" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dfaaap$klr$1@news.onet.pl...
    > witam,
    > mam pewien problem natury prawnej i byc moze ktos bedzie wiedzial jak go
    > rozwiazac, bede wdzieczny za jakies sugestie, niesety bedzie to dosc
    obszrna
    > le chce dobrze naswietlic sytuacje:
    > od 2001 roku prowadze dzialonosc gospodarcza, a konkretnie korepetycje i
    > kursy jezykowe, gdy rejestrowalem sie w Urzedzie Statystycznym itp podalem
    > siedzibe i miejsce prowadzenia dzialnosci adres mieszkania, ktore
    wynajmuje
    > wraz z Matka od pewnej prywatnej fimy. Dzialanosc zawiesilem po paru msc.
> [...]
    Są działalności dla których trudno określić miejsce działalności. Podam
    przykład jaki prowadziłam. Firma transportowa kazała załozyć swoim kierowcom
    firmy. W dalszym ciągu jeżdzili firmowymi tirami, ale mieli swoją
    działalność. W dokumentach zgłoszeniowych trzeba było podać adres firmy i
    było to miejsce ZAMIESZKANIA, a miejsce prowadzenia działalnośći: teren
    kraju i zagranica. Trudno byłoby jeżdzić tirem w mieszkaniu i dlatego nikt
    nie czepiał się.
    I tutaj uważam, że może być taka sama sytuacja. Korepdetycje mogą odbywać
    się w domach uczniów, a malarstwo w plenerze. Natomiast adres firmy jest
    potrzebny, by urzędnicy wiedzieli, gdzie przechowywane są dokumenty.
    Radziłabym zasięgnąć jeszcze porady u radcy podatkowego.
    Maria