  • Data: 2005-09-02 20:37:51
    Temat: Re: kwestia prawna
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:dfaaap$klr$1@news.onet.pl,
    kwazimodor <k...@p...onet.pl> napisał/a:
    > witam,
    > mam pewien problem natury prawnej i byc moze ktos bedzie wiedzial jak
    > go rozwiazac, bede wdzieczny za jakies sugestie, niesety bedzie to
    > dosc obszrna le chce dobrze naswietlic sytuacje:
    > od 2001 roku prowadze dzialonosc gospodarcza, a konkretnie
    > korepetycje i kursy jezykowe, gdy rejestrowalem sie w Urzedzie
    > Statystycznym itp podalem siedzibe i miejsce prowadzenia dzialnosci
    > adres mieszkania,

    [ciach]

    A nie możesz dokonac zmiany - jako siedzibę (czyli miejsce przechowywania
    dokumentów) podac adres mieszkania - tego Ci zabronić nie mogą, a miejsce
    wykonywania działalności - wpisac wg zleceń? Mam tak wpisane, bo de facto
    wykonuje działalnośc w wiekszości gdzie popadnie, bo klient nmi
    nieruchomości nie przyniesie ;-)

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --