    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kurier ups
    Date: Mon, 7 Jul 2008 23:34:04 +0200

    On Mon, 7 Jul 2008, leon wrote:

    > Dnia 07-07-2008 o 08:45:57 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    [...]
    > podczas licuytacji nie ma 10 dni na zwrot

    Ano.
    Dlatego protestowałem przeciwko utożsamianiu "podczas licytacji"
    z "alledrogo", bo licytacje to TYLKO CZĘŚĆ sprzedaży na allegro!
    Jak ktoś kupuje przez "Kup Teraz" to NICZYM się ten zakup nie różni
    od zakupu w sklepie (i-netowym).

    > ogolnie chcialem uswiadomic przedowmowce, ze istniej cos inneg niz tylko
    > sklepy in ternetowe

    A ja przedpiścę, że tzw. "portal aukcyjny" niekoniecznie prowadzi
    wyłącznie sprzedaż w formie licytacji :)
    Ja wiem że Ty wiesz, ale ktoś kto czyta to co piszesz już niekoniecznie.

    Potem ktoś będzie twierdził ze "nic go nie obchodzi że przez kup
    teraz było, bo na .prawo napisali że na alledrogo nie ma 10 dni i basta".

    pzdr, Gotfryd