  • Data: 2008-07-07 23:31:10
    Temat: Re: kurier ups
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2008-07-07 09:40 Gotfryd Smolik news pięknie wystukał/a:

    > Wrzuć przepis.
    > Bo tak, to mamy pat: odbiorca nie podpisuje, kurier mówi "do widzenia"
    > i odsyła przesyłkę na koszt nadawcy.
    > Przepis zobowiązujący *sprzedawcę* znamy (pośrednio, wynika z tego, że
    > kupujący ma prawo do zbadania przesyłki przed zapłaceniem).
    > Pic w tym że kurier tym sprzedawcą nie jest :(

    Ale ja sama byłam zdziwiona, że kurierzy mają szerokie uprawnienia.
    Podpisywanie umów przy kurierze, wgląd do dowodu osobistego przez
    kuriera, przekazywanie kurierowi skserowanych dokumentów do banku (bo
    bank np. wysłał kuriera, tak bankowi jest wygodniej).

    --
    animka