  • Data: 2008-07-08 04:45:46
    Temat: Re: kurier ups
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Animka napisał(a):

    > Nie. Kurier odbiera paczkę i zawozi tam skąd wziął zlecenie.
    > W paczce powinien być druczek odstąpienia od umowy i zwrot do nadawcy.
    > Przesyłki można także nie odbierać nie otwiertając paczki. Nie powoduje
    > to żadnych konsekwencji.

    Masz rację ale i nie masz bo mieszasz ze soba dwie rzeczy. Usluge
    sprzedazy i usluge spedycyjna. Obie oparte sa o rozne regulacje i co za
    tym idzie nie mozna ich ze soba mieszac. Konkretnie chodzi mi o to, ze
    jak Nabywca (w usludze sprzedazy) i Adresat (w usludze spedycyjnej)
    postanowi towar oddac to musi ja sam nadac jeszcze raz (i wtedy sam
    bedzie Nadawca).

    j.