    From: "Domino" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupowanie i uzytkowanie pirackich kopii filmow
    Date: Sun, 4 Aug 2002 21:07:47 +0200

    [...]
    > Posiadanie pirackich kopii filmów, czy też innych utworów - poza niedawno
    > wprowadzonym wyjątkiem dotyczącym programów komputerowych - *nie_jest*
    > przestępstwem!
    [...]
    > zdegustowany
    > Arek

    z czego to wywnioskowales - dobrze by bylo gdyby rzeczywiscie tego nasze
    prawo nie zabranialo ale wydaje mi sie to jedynie poboznym zyczeniem
    uzytkownikow 'piratow' :( jelsi jest inaczej napisz wiecej - na pewno
    zainteresowalo by to wieele osob. a jezeli tak ci sie tylko wydaje ze jest -
    dopisz sprostowanie zeby nie wprowadzac zametu co jest legalne a co nie.

    czy posiadanie divxow na wlasny uzytek nie jest nielegalne?
    co z ich (swiadomym lub nie) kupowaniem?
    co z posiadaniem wylacznie na wlasny uzytek kopii programow komp - paserstwo
    czy nie?
    czy nasze prawo jest chore (gdyby posiadanie bylo fe) jesli prawie wszyscy
    uzywaja piratow

    Domino