  • Data: 2005-12-19 22:37:55
    Temat: Re: kupno w sklepie i-net i zwrot w ciagu 10dni
    Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:7d3b.000001fd.43a731db@newsgate.onet.pl,
    Góral <g...@o...pl> napisał(a):

    > Szczególowo mówi o tym w.w. ustawa w art 9 ust 1. Wynika z niego, że
    > jeżeli złoże w sklepie internetowym zamówienie to składam swoją
    > ofertę. Przedsiębiorca następnie dopiero składa mi PROPOZYCJĘ
    > zawarcia umowy. Czyli jeżeli dostanę potwierdzenie przyjęcia
    > zamówienia przez sklep, nadal jeszcze nie została zawarta umowa.

    A czy taki mail juz to oznacza?:

    "
    To jest automatyczna wiadomość informująca, iż zamówienie zostało
    skompletowane.
    Prosimy na nią nie odpowiadać.

    Numer zamówienia: ***

    Lp. Nazwa Cena brutto Ilość Wartość brutto Dostępne od:
    1 *************** ***.00 1 ***.00 natychmiast
    2 *************** ***.00 1 ***.00 natychmiast

    Wartość zamówienia: ***.00 zł

    Sposób dostarczenia zamówionych artykułów: odbiór własny

    Zamówione artykuły oczekują na odbiór w naszym sklepie.

    Dziękujemy za korzystanie z usług naszego sklepu internetowego!
    "

    --
    * Pozdrawiam
    * tHe mRuWa