  • Data: 2005-12-19 22:50:57
    Temat: Re: kupno w sklepie i-net i zwrot w ciagu 10dni
    Od: kam <#k...@w...pl#> szukaj wiadomości tego autora

    Góral napisał(a):
    > Który jest w rozumieniu ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów
    > propozycją zawarcia umowy. A nie umową.

    Na pytanie kiedy zostaje zawarta umowa nadal nie zamierzasz odpowiedzieć?
    Złożyłem ofertę, bo tu zgadzam się, że to kupujący składa ofertę, po
    zapoznaniu się z propozycją sklepu. Jeśli dostałem potwierdzenie
    przyjęcia zamówienia, czyli mojej oferty, to została zawarta umowa.
    Chyba że takiemu potwierdzeniu można będzie w określonych
    okolicznościach nadać inne znaczenie... Nawet możliwość niespełnienia
    świadczenia przez sprzedawcę, której dotyczy art.12, odnosi się już do
    etapu po zawarciu umowy.

    > Przychodząc do lokalu przedsiębiorca dokonuje Ci sprzedaży konsumenckiej.

    Zaczynasz bredzić...

    > Znajdź mi przepis umożliwiający Ci zwrot w ciągu 10 dni, jeżeli dokonałeś
    > zakupu w siedzibie przedsiębiorstwa.

    Rozumiesz, że liczy się sposób zawarcia umowy a nie odbioru towaru?
    Widzisz różnicę między tymi pojęciami? Napisz wreszcie kiedy i w jaki
    sposób Twoim zdaniem zostaje zawarta umowa...

    KG