  • 1. Data: 2004-04-13 21:17:26
    Temat: kupno mieszkania hipotecznego
    Od: "Monika" <g...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie,

    W najblizszym czasie czeka mnie duzy wydatek, dlatego proszę o pomoc.

    Jakie dokumenty powinien przedstawić zbywca mieszkania w przypadku, gdy jest
    rozwodnikiem?
    Ile trwa gromadzenie dokumentów potrzebnych do sprzedaży mieszkania?
    W przypadku, gdy w księdze wieczystej jedna osoba figuruje jako właściciel
    mieszkania, czy to mieszkanie będzie uwzględniane przy podziale majatku?

    dzięki
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-04-14 07:51:35
    Temat: Re: kupno mieszkania hipotecznego
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Monika wrote:

> [...]
    > mieszkania, czy to mieszkanie będzie uwzględniane przy podziale majatku?

    Jsli tylko on jest ujawniony w KW jako wlasciciel, to jest to JEGO..

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-04-14 08:46:39
    Od: "Voytek" <w...@g...nl>

    > Jsli tylko on jest ujawniony w KW jako wlasciciel, to jest to JEGO..
    >
    > Boguslaw

    Czy oby na pewno? Moim zdaniem powinien okazać intercyze lub cokolwiek co
    świadczy że nikt nie rości praw do tego mieszkania. Ale nie jestem pewny.
    Voytek

    ---

  • 4. Data: 2004-04-14 09:54:21
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Voytek wrote:

    > Czy oby na pewno? Moim zdaniem powinien okazać intercyze lub cokolwiek co
    > świadczy że nikt nie rości praw do tego mieszkania. Ale nie jestem pewny.
    > Voytek

    Moim zdaniem NA PEWNO...

    Ale
    "kazdy odpowiada za siebie"

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-04-14 15:26:25
    Od: g...@p...onet.pl

    > Moim zdaniem NA PEWNO...
    >
    > Ale
    > "kazdy odpowiada za siebie"
    >
    > Boguslaw

    Czyli jak tylko on figuruje w KW jako właściciel,po rozwodzie, żona nie powinna
    mieć do tego mieszkania żadnych praw?
    Mieszkanie nie będzie brane pod uwagę przy podziale majątku? Czy są jakieś wyjątki?

    pzdr
    Monika