  • 1. Data: 2004-04-13 20:51:21
    Temat: Odzyskanie ubezpieczenia od SAMOPOMOCY !!!
    Od: "Pawel Gazdecki" <g...@i...wroclaw.tpsa.pl>

    Witam szanownych grupowiczów i mam takie pytanie:

    Co zyskuję dzięki temu, że dzisiaj mineło 7 dni od daty zgłoszenia zdarzenia
    losowego, a nie dostałem od nich wyceny naprawy itp. A tyle daje im
    ustawodawca !!

    "Art. 16.

    1. Po otrzymaniu zawiadomienia o zajściu zdarzenia losowego objętego ochroną

    ubezpieczeniową, w terminie 7 dni od dnia otrzymania tego zawiadomienia,
    zakład

    ubezpieczeń informuje o tym ubezpieczającego i ubezpieczonego oraz

    przeprowadza postępowanie dotyczące ustalenia stanu faktycznego zdarzenia,

    zasadności zgłoszonych roszczeń i wysokości odszkodowania, a także pisemnie

    lub drogą elektroniczną informuje ubezpieczającego, ubezpieczonego lub

    uprawnionego z umowy ubezpieczenia, jakie dokumenty są potrzebne do
    ustalenia

    odszkodowania."

    USTAWA

    z dnia 22 maja 2003 r.