  • 11. Data: 2003-09-12 14:57:38
    Temat: Re: kupno dzialki na dwoch wlascicieli
    Od: "Mor" <m...@m...neostrada.pl>

    20 zł to za wpis do księgi wieczystej. Ale faktycznie, u notariusza trzeba
    będzie zapłacić

  • 12. Data: 2003-09-12 21:42:43
    Od: "Ben" <b...@o...pl>

    > 20 zł to za wpis do księgi wieczystej. Ale faktycznie, u notariusza trzeba
    > będzie zapłacić

    Zgadza się, tylko ze współwłaściciele wcześniej musieliby "wpisać się do
    księgi", a to w opisanym przeze mnie przykładzie kosztowałoby 1220 złotych.
    Dopiero zniesienie współwłasności pomiędzy osobami już wpisanymi do księgi
    kosztuje 20 zł
    Ben