  • 1. Data: 2003-09-11 07:11:13
    Temat: Rodzina powoda pracuje w Sadzie - co zrobic???
    Od: "___" <t...@i...pl>

    Witam Szanownych.

    Mam mały problem.
    Jest sobie pewnien pan, który wniósł przeciwko mnie sprawę do Sądu (wydaje
    mi się, że sprawę powinienem wygrać). Udało mi się ustalić, że jedna z osób
    pracująca w sądzie jest rodziną tegoż pana. Co prawda pracuje ona w innym
    wydziale (Sąd Pracy) ale oba sądy mieszczą się w tym samym budynku i na tym
    samym piętrze.
    Czy istnieje możliwość odwołania sprawy w związku z tym???
    Co szanowna grupa radzi aby z tym zrobić?

    Za podpowiedzi, sugestie itp serdecznie dziękuję.
    POZDRAWIAM!
    Wojtek

  • 2. Data: 2003-09-11 08:10:48
    Temat: Re: Rodzina powoda pracuje w Sadzie - co zrobic???
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "___" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > samym piętrze.
    > Czy istnieje możliwość odwołania sprawy w związku z tym???
    > Co szanowna grupa radzi aby z tym zrobić?

    Mozna wniesc o zmiane wlasciwosci sadu..
    W moim przypadku sad sam zwrocil sie o zmiane wlasciwosci,
    bo sedziowie nie chcieli sadzic sprawy w ktorej zona strony
    jest sedziom osobiscie znana.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-09-12 15:40:47
    Od: "kizzi" <k...@w...pl>

> [...]
    > W moim przypadku sad sam zwrocil sie o zmiane wlasciwosci,
    > bo sedziowie nie chcieli sadzic sprawy w ktorej zona strony

    jesli jest to sprawa cywilna to art. 49 i 50 KPC ale musi zachodzić tu
    muiędzy stroną a sędzią "stosunek osobisty tego rodzaju, że mógłby wywołać
    wątpliwości co do bezstronności sędziego"
    a twoja sprawa raczej ne wygląda na taką o nie chodzi tu o sędziego a o
    pracownika sądu, zatem nie sądzę, chyba że udowodnisz jakies powiązanie,
    choć w małych miastach to noramalne ze wszyscy się znają
    pozdro
    kiz