  • 1. Data: 2007-04-11 18:06:30
    Temat: kupno dzialki bez wyrysu mapki?
    Od: "..::TOMI::.." <a...@i...pl>

    Witam!
    Chce zakupic dzialke rolnicza.
    Dzialka posiada ksiege wieczysta.
    Bylem dzisiaj u notariusza i kazal mi zrobic wypis z ewidencji gruntow,
    podac nr ksiegi wieczystej, i zrobic wyciag z gminy o przeznaczeniu dzialki
    na tym terenie.

    Zdzwil mnie fakt, ze nie trzeba robic wyrysu mapki.
    Czy to prawda, ze notariusz nie potrzebuje do sporzadzenia aktu notarialnego
    w tej sytuacji wyrysu tylko sam wypis z ewidencji? Twierdzi, ze tak skoro
    jest na ta dzialke KW to mapki nie potrzeba.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-04-11 18:18:40
    Temat: Re: kupno dzialki bez wyrysu mapki?
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "..::TOMI::.." <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > w tej sytuacji wyrysu tylko sam wypis z ewidencji? Twierdzi, ze tak skoro
    > jest na ta dzialke KW to mapki nie potrzeba.

    Ten co zakładał księgę tej działki musiał mieć mapkę.
    --
    Maluch

  • 3. Data: 2007-04-11 18:25:57
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "..::TOMI::.." <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > podac nr ksiegi wieczystej

    Sam nr KW ?
    --
    Maluch

  • 4. Data: 2007-04-11 19:16:25
    Od: "..::TOMI::.." <a...@i...pl>

    > Sam nr KW ?

    Tak notariusz kazal podac sam numer KW i nie brac wysrysu tylko sam wypis z
    ewidencji gruntow.
    To normalna procedura?

  • 5. Data: 2007-04-12 03:00:49
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > Tak notariusz kazal podac sam numer KW i nie brac wysrysu tylko sam wypis
    > ewidencji gruntow.
    > To normalna procedura?

    Wyrys jest niepotrzebny, to normalne.
    --
    Maluch

  • 6. Data: 2007-04-15 21:54:51
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

> [...]
    > w tej sytuacji wyrysu tylko sam wypis z ewidencji? Twierdzi, ze tak skoro
    > jest na ta dzialke KW to mapki nie potrzeba.

    Wyrys potrzebny jest tylko wtedy, gdy wydzielasz jedną z działek do
    nowej Kw. Czyli np. Ktoś ma wpisane w Kw 5 działek gruntu, a tobie sprzedaje
    tylko jedną. Natomiast jeśli sprzedawał by wszystkie 5 działek, to wtedy też
    bez mapki by się obeszło.

    Albo mówiąc inaczej, mapka potrzebna jest wtedy, gdy nieruchomość z
    istniejącej Kw wydzielasz do nowej Kw. Do zmiany wpisu w dziale II, żaden
    wyrys nie jest potrzebny. A tak właśnie wygląda sprzedaż, gdy kupujesz
    całość nieruchomości z danej Kw.