  • Data: 2002-11-21 19:36:40
    Temat: Re: kupno a zamiana
    Od: "aha" <a...@p...vir.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I tak bez notariusza sie nie obejdzie - rygor niewaznosci.
    > A notariusz fachowo i za darmo (skasuje przy podpisaniu umowy)
    > wyliczy co i jak.

    Dzięki za odpowiedź, może źle się wyraziłem, ja tu nie chcę nikogo wykiwać
    raczej chodzi mi o to, żeby samemu nie zostać oszukanym lub inaczej
    przeszacowanym z kosztami. Jeżeli poniosę koszty takie jak przy kupnie
    segmentu to z mojego punktu widzenia będzie OK ale jeżeli agencja a tym
    bardziej notariusz zacznie mi śpiewać coś za jakieś nietypowości to
    chciałbym wiedzieć jak się zachować i nie trzasnąć drzwiami bez powodu.

    Pozdrawiam i ciągle liczę na dobre rady:))

    Adam