eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokupili w prezencie myszke lecz zla - proba oddania lub wymienienia › Re: kupili w prezencie myszke lecz zla - proba oddania lub wymienienia
  • Data: 2006-12-19 15:37:06
    Temat: Re: kupili w prezencie myszke lecz zla - proba oddania lub wymienienia
    Od: Tomek <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Angie napisał(a):
    > Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wszystko zalezy od sklepu. Kupilam w niedziele skaner HP w Saturnie. Po 2
    > godzinach skanowania i walczenia z konfiguracja stwierdzilam ze to szajs nad
    > szajse i wrocilam do sklepu aby wymienic na inny. Bez problemu sie na to
    > zgodzili jak im pokazalam efekt skanowania. Poniewaz jednak okazalo sie ze z
    > 3 modeli ktore mnie interesowaly kazdy byl tylko modelem z wystawy
    > stwierdzilam ze w ogóle rezygnuje z zakupu i dostalam zwrot kasy

    To akurat by pasowało do niezgodności towaru z umową, skoro piszesz że
    skaner nieprawidłowo skanował, więc nie porównujmy tego do zwrotu towaru
    "bo tak".

    Co do pytania autora wątku to jeszcze jest taka możliwość, że sklep
    dobrowolnie zobowiązał się do przyjęcia nieużywanego towaru w określonym
    czasie od zakupu. Jest to często spotykane rozwiązanie w dużych
    sklepach, takich jak Tesco (5 czy 7 dni), Leroy Merlin (AFAIR kilka
    miesięcy czy nawet bezterminowo) i innych.