  • 1. Data: 2004-10-23 05:40:38
    Temat: ktos tu kiedys pisal, ze dostal rachunek za "bezplatn=B1" ankiete ...
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    Ktos tu kiedys napisal, ze dostal rachunek za wypelnienie jakiejs
    ankiety dla zagranicznej firmy, o ile dobrze pamietam. Tu jest dalszy
    ciąg sprawy:

    http://info.onet.pl/998143,11,item.html
    --
    Krzysiek, Krakow

  • 2. Data: 2004-10-23 06:02:38
    Od: "::WireFree::" <m...@n...chipdrive.pl>

    Najciekawsza jest ta niby wypowiedz prawnika z koziej wolki.

  • 3. Data: 2004-10-23 06:08:33
    Od: slawol <s...@o...pl>

    KrzysiekPP wyrzeźbił:

    > Ktos tu kiedys napisal, ze dostal rachunek za wypelnienie jakiejs
    > ankiety dla zagranicznej firmy, o ile dobrze pamietam. Tu jest dalszy
    > ciąg sprawy:
    >
    > http://info.onet.pl/998143,11,item.html

    Nie słyszłem nic o tej firmie, ale sądząc po ilości "reklam" z Polski
    musieli wyłudzilić mnóstwo pieniędzy.

  • 4. Data: 2004-10-23 13:24:26
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *KrzysiekPP* wrote in <news:MPG.1be40d442e5042ea98982e@news.tpi.pl> :

    > http://info.onet.pl/998143,11,item.html

    sami sobie winni, czytać nie umieją po angielskawu. Piętno za głupotę.

    --
    "Nie nadużyłem alkoholu. To tylko cały świat jest 3 kieliszki do
    tyłu." - Humprey Bogart

  • 5. Data: 2004-10-23 14:19:28
    Od: "::WireFree::" <m...@n...chipdrive.pl>

    Pewnie nie wiesz o tym ze ta firma zaczynala od Wielkiej Brytanii z tym
    samym formularzem a tam raczej znaja jezyk angielski,z ta drobra roznica ze
    zrobila sie taka afera ze musieli uciekac z UK i zaczeli dzialac w Hiszpanii
    w ktorej to dostali kilka wyrokow i 300 000 EUR kary , przeniesli sie teraz
    do SZWAJCARII.

  • 6. Data: 2004-10-23 22:52:24
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *::WireFree::* wrote in <news:cldpgb$po3$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> [...]
    > w ktorej to dostali kilka wyrokow i 300 000 EUR kary , przeniesli sie teraz

    Nie wiedziałem ;) - czyli wszędzie obowiązuje zasada ograniczonego
    zaufania i nic nie ma za darmo.

    --
    "Dziewczyny !!! - dawajcie na krechę"