    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 9 Aug 2012 00:15:35 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!

    On Wed, 8 Aug 2012, Andrzej Lawa wrote:

    > Reklamuje?
    >
    > Pierwsza bzdura - nie widziałem nigdzie reklam linuxa...

    A to coś w stylu Wielkiej Pardubickiej czy jak to tam szło...

    http://www.3kropki.pl/p/3/1/suse_linux_10_0.php

    +++
    [...]
    SUSE Linux 10.0 wyróżnia się na tle innych dystrybucji Linuksa łatwoœciš
    i komfortem obsługi, udostępniajšc miłoœnikom informatyki i użytkownikom
    domowym wszystko co niezbędne do rozpoczęcia przygody z Linuksem.
    Poza w pełni funkcjonalnym pulpitem w skład systemu SUSE Linux 10.0
    wchodzi ponad [...]
    ---

    Jak rozumiem, nic a nic nie kojarzy się to z reklamą.
    Czysto i merytorycznie REKLAMĄ, mającą na celu zwiekszenie
    SPRZEDAŻY. BTW: w tym świetle pozycja "brak towaru" jest
    reklamą samą w sobie ;)

    > Kłamstwo.

    Zgadza się.
    Zależy czego kto potrzebuje.

    Ładna "szata graficzna" to dalece nie wszystko.

    Ale czy ten wątek nie powinen być FUTowany na ..advocacy?

    pzdr, Gotfryd