  • Data: 2017-10-27 20:29:07
    Temat: Re: kto odpowiada za porządek na ulicach w Polsce
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27-10-17 o 03:32, RadoslawF pisze:

    > Żeby ją napisać potrzeba jakiegoś meldunku z przebiegu zajścia.
    > A tu ciężko policje namówić aby poszła i przesłuchała strony zajścia.

    Rozumiem, że strony same się nie zgłoszą i policja ma je "łapać".
    Zdecydujmy się, o czym piszemy. Czy chodzi Ci o reakcje na miejscu - tu
    opisałem już, w czym problem, czy o reakcję procesową, która wymaga
    złożenia zawiadomienia o przestępstwie.

    > Za porządek na ulicy odpowiada policja a nie mityczny organizator.

    No właśnie nie do końca. Zajrzyj do Ustawy o imprezach masowych.

    > Mecze odbywają się na terenie zamkniętym posiadającym własną ochronę.
    > Normalnie ulica nie jest terenem zamkniętym gdzie mają rządzić
    > ochroniarze zagranicznych wycieczek. I kto jak kto ale policjant
    > odpowiedzialny za te ulice powinien to wiedzieć a nie tworzyć
    > bezsensowne wymówki.

    Czasem ulica jest terenem imprezy masowej i tam rządzi organizator.
    Pisałeś o Synagodze, a to nie ulica. Ma swojego właściciela. Ten może
    regulować sposób korzystania z niej. Ale na pewno masz rację, że
    generalnie w miejscu publicznym na pewno ochrona nie powinna utrudniać
    osobom postronnym korzystania z miejsc publicznych, a Policja powinna
    reagować na to.