    Subject: Re: kto odpowiada za porządek na ulicach w Polsce
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <osdqs4$krl$1@dont-email.me> <59ea7b01$0$5140$65785112@news.neostrada.pl>
    <ose10s$b98$1@node2.news.atman.pl>
    <59eb59d3$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <osfnk1$s7c$1@node2.news.atman.pl>
    <59eb944f$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <osg9mu$t29$1@node1.news.atman.pl>
    <59ec737d$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
    <osj4nv$l9c$1@node1.news.atman.pl>
    <59ed1c0c$0$5140$65785112@news.neostrada.pl>
    <oskt23$blo$1@node1.news.atman.pl>
    <59ee3ce6$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <osn1p4$d61$1@node1.news.atman.pl>
    <59ef6066$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
    <oso0mc$k9b$1@node2.news.atman.pl>
    <59ef9d80$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <osojdi$68d$1@node2.news.atman.pl>
    <59f24f74$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>
    <osu2b9$8bs$1@node2.news.atman.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Fri, 27 Oct 2017 20:29:07 +0200

    W dniu 27-10-17 o 03:32, RadoslawF pisze:

    > Żeby ją napisać potrzeba jakiegoś meldunku z przebiegu zajścia.
    > A tu ciężko policje namówić aby poszła i przesłuchała strony zajścia.

    Rozumiem, że strony same się nie zgłoszą i policja ma je "łapać".
    Zdecydujmy się, o czym piszemy. Czy chodzi Ci o reakcje na miejscu - tu
    opisałem już, w czym problem, czy o reakcję procesową, która wymaga
    złożenia zawiadomienia o przestępstwie.

    > Za porządek na ulicy odpowiada policja a nie mityczny organizator.

    No właśnie nie do końca. Zajrzyj do Ustawy o imprezach masowych.

    > Mecze odbywają się na terenie zamkniętym posiadającym własną ochronę.
    > Normalnie ulica nie jest terenem zamkniętym gdzie mają rządzić
    > ochroniarze zagranicznych wycieczek. I kto jak kto ale policjant
    > odpowiedzialny za te ulice powinien to wiedzieć a nie tworzyć
    > bezsensowne wymówki.

    Czasem ulica jest terenem imprezy masowej i tam rządzi organizator.
    Pisałeś o Synagodze, a to nie ulica. Ma swojego właściciela. Ten może
    regulować sposób korzystania z niej. Ale na pewno masz rację, że
    generalnie w miejscu publicznym na pewno ochrona nie powinna utrudniać
    osobom postronnym korzystania z miejsc publicznych, a Policja powinna
    reagować na to.