    Subject: Re: kto odpowiada za porządek na ulicach w Polsce
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <osdqs4$krl$1@dont-email.me> <59ea7b01$0$5140$65785112@news.neostrada.pl>
    <ose10s$b98$1@node2.news.atman.pl>
    <59eb59d3$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <osfnk1$s7c$1@node2.news.atman.pl>
    <59eb944f$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <osg9mu$t29$1@node1.news.atman.pl>
    <59ec737d$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
    <osj4nv$l9c$1@node1.news.atman.pl>
    <59ed1c0c$0$5140$65785112@news.neostrada.pl>
    <oskt23$blo$1@node1.news.atman.pl>
    <59ee3ce6$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <osn1p4$d61$1@node1.news.atman.pl>
    <59ef6066$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
    <oso0mc$k9b$1@node2.news.atman.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Tue, 24 Oct 2017 22:07:09 +0200

    W dniu 24-10-17 o 20:27, RadoslawF pisze:

    > Tam nie było prezydentów tylko wycieczka młodzieży.
    > I nikt wcześniej nie ogłaszał że będą zamknięte ulice czy
    > jakieś przybytki z powodu prezydenta.
    > Co oznacza że policja powinna zatrzymać osobników wymuszających
    > takie nielegalne zakazy siłą czy bronią.

    Ty byś tylko wojny wywoływał. Poza Tobą to niewielu ludziom po prostu
    przeszkadza. Nikt nie będzie urządzał strzelaniny z jakimiś dyplomatami
    tylko po to, byś sobie mógł pochodzić swobodnie. Przestępstwo zmuszania
    do określonego zachowania jest ścigane na wniosek. Nie ma wniosku, nie
    ma problemu.

    Sądzę, że opisywane przez Ciebie zdarzenia należało by badać w oparciu o
    Ustawę o ochronie osób i mienia, wynikające z niej uprawnienia oraz
    ewentualne przekroczenie uprawnień w tym zakresie. Może o
    bezpieczeństwie imprez masowych. Miałem okazje takie wycieczki oglądać z
    bliska, bo sporo ich do naszego miasta przyjeżdża, ale nigdy nie
    widziałem, by owi ochroniarze przeginali.

    Znowu będziesz pisał, że kogoś tam bronię, coś ukrywam. Ale ustalmy
    jedno na wstępie. Widziałeś kiedykolwiek naganne zachowania tej ochrony,
    czy opierasz się na materiałach prasowych / internetowych? Bo w
    materiałach prasowych, to ja już wiele bredni widziałem.

    > Ale to nie była wycieczka amerykańskich prezydentów czy papieży
    > tylko młodzieży z Izraela. I nikt wcześniej nie ogłaszał zamknięcia
    > jakiegoś terenu jak w przypadku wizyt prezydentów czy papieży.

    Jak przedszkolanka staje w poprzek przejścia dla pieszych, by grupa w
    całości bezpiecznie przeszła, to też Policjant powinien ją zastrzelić?
    Czy uważasz, że ponieważ jest Polką, to jej wolno?