    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <osdqs4$krl$1@dont-email.me> <59ea7b01$0$5140$65785112@news.neostrada.pl>
    <ose10s$b98$1@node2.news.atman.pl>
    <59eb59d3$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <osfnk1$s7c$1@node2.news.atman.pl>
    <59eb944f$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <osg9mu$t29$1@node1.news.atman.pl>
    <59ec737d$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
    <osj4nv$l9c$1@node1.news.atman.pl>
    <59ed1c0c$0$5140$65785112@news.neostrada.pl>
    <oskt23$blo$1@node1.news.atman.pl>
    <59ee3ce6$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <osn1p4$d61$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: kto odpowiada za porządek na ulicach w Polsce
    Date: Tue, 24 Oct 2017 17:46:45 +0200

    dyskusyjnych:osn1p4$d61$...@n...news.atman.pl...
    >[...] Z tego co wyczytałem skargi były nieskuteczne, wywołanie
    >awantury
    >czasami pomagało. Bo przynajmniej umundurowane nieroby z policji
    >łaskawie przyjechali i ostudzili zapał zagranicznych ochroniarzy
    >do rządzenia na ulicy.

    Downing Street tez juz zamkneli, nie da sie spojrzec premierowi do
    ogrodka.

    Ale to chyba jakos po dobroci - wykupili inne budynki ... czy
    wywlaszczyli ? :-)

    >Ochroniarze którzy przyjechali z Izraela ochraniać wycieczkę z
    >Izraela
    >nagle mieli by być wynajętą ochroną przez miejscową Synagogę?
    >Weź przestań wymyślać.

    Myslisz, ze jeden rabin z drugim sie nie umowili na wizyte ?

    Jakby tak amerykanski prezydent dal sie zaciagnac do kosciola w czasie
    wizyty, to tez byloby wejscie za przepustkami i po przeszukaniu przez
    amerykanskich "ochroniarzy".

    Jak Melania zwiedzala Warszawe i Centrum Nauki Kopernik, to myslisz,
    ze bilet mozna bylo zwyczajnie kupic i wejsc ?
    A ulice przed wejsciem pewnie tez zamkneli, zeby mogla wysiasc z
    samochodu ...

    J.