    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto odpowiada za porządek na ulicach w Polsce
    Date: Tue, 24 Oct 2017 11:39:44 +0200
    <osdqs4$krl$1@dont-email.me> <59ea7b01$0$5140$65785112@news.neostrada.pl>
    <ose10s$b98$1@node2.news.atman.pl>
    <59eb59d3$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <osfnk1$s7c$1@node2.news.atman.pl>
    <59eb944f$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <osg9mu$t29$1@node1.news.atman.pl>
    <59ec737d$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
    <osj4nv$l9c$1@node1.news.atman.pl>
    <59ed1c0c$0$5140$65785112@news.neostrada.pl>
    <oskt23$blo$1@node1.news.atman.pl>
    <59ee3ce6$0$644$65785112@news.neostrada.pl>

    > Nie mamy zielonego pojęcia, jak to wyglądało i czy zawłaszczali ją, czy
    > nie. Tak czy inaczej wiele razy tu pisałem, że jak Ci się działania
    > jakiś służb bezpieczeństwa nie podobają, to się s gę pisze, a nie wdaje
    > z nimi w bijatyki, to to w jeden sposób może się tylko skończyć.

    Z tego co wyczytałem skargi były nieskuteczne, wywołanie awantury
    czasami pomagało. Bo przynajmniej umundurowane nieroby z policji
    łaskawie przyjechali i ostudzili zapał zagranicznych ochroniarzy
    do rządzenia na ulicy.

    > Trzeba by było ustalić,jaki status mieli ci ochroniarze w danym miejscu.
    > Bo kluczowym tu jest ustalenie ich statusu prawnego. Może na czas pobytu
    > w Synagodze tamtej wycieczki zostali wynajęci przez zarząd synagogi i
    > stanowili wewnętrzną służbę ochrony? Ale to są tylko moje dywagacje.

    Ochroniarze którzy przyjechali z Izraela ochraniać wycieczkę z Izraela
    nagle mieli by być wynajętą ochroną przez miejscową Synagogę?
    Weź przestań wymyślać.

    > Wątpię, byś i Ty dysponował innymi, niż publicznie dostępne dane. Stad
    > ja staram się pokazać, ze istnieją inne, niż przedstawiane przez
    > dziennikarzy możliwości.

    Dziwne jednostronne są te twoje inne możliwości.

    > Ale tam była jakaś impreza masowa? Czy goście tak sobie blokowali ulice?

    Wycieczka stojąca na środku ulicy i oglądająca kamienicę gdzie przed
    wojna mieszkał znany cadyk to nei jest impreza masowa.

    > Są momenty, w których mogą.

    Oczywiście.
    A skargi dotyczą zdarzeń w których nie mieli takiego prawa a jednak
    to robili.