  • Data: 2017-10-21 18:03:34
    Temat: Re: kto odpowiada za porządek na ulicach w Polsce
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
> [...]
    bezpieczenstwa-zabraly-transparenty-uczestniczek.htm

    arze,izraelscy_ochroniarze,krakow,kazimierz,mike_urb
    aniak,atak.html

    > Mam ciekawsze rzeczy do oglądania. Jeśli chodzi o podlinkowany artykuł,
    > to owi pracownicy ochrony pracują w oparciu o ustawę, Tam są warunki
    > użycia środków przymusu.

    Nie wiem jak jest teraz ale wtedy wyglądało na to że ci ochroniarze
    mieli status dyplomatyczny żeby mogli ganiać po Polsce _uzbrojeni_ bez
    "zwykłych" wymogów prawnych. Jak wyszło przy okazji tamtych pobić
    uznanie ich statusu dyplomatycznego niosło "uboczne skutki prawne".

    Dobrymi chęciami droga do piekła jest wybrukowana.

    Po ilu latach przedawnia się pobicie jak mamy ścigać ochroniarzy na
    dyplomatycznych papierach?
    [Zakładam że Tureccy ochroniarze *też* byli na dyplomatycznych papierach]

    --
    A. Filip