  • Data: 2017-10-21 22:11:49
    Temat: Re: kto odpowiada za porządek na ulicach w Polsce
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bez większego znaczenia jest to, czy są z Krakowa, Warszawy, Teheranu
    > albo i Londynu. W Polsce obowiązuje polskie prawo i trzeba badać ich
    > zachowanie wg tego prawa.

    Chyba że politycy podpisali umowę że jest inaczej.
    W przypadku ochroniarzy z Izraela podpisali.
    Zanim podpisali potrafili nie wpuścić na "zabezpieczaną" ulicę
    szefa krakowskiej policji. Wielokrotnie było że nie wpuścili mieszkańców.
    https://krakow.onet.pl/izraelscy-ochroniarze-bez-bro
    ni/lsh2v
    Broni im nie zabrali.