  • Data: 2005-10-13 08:57:53
    Temat: Re: kto napisze skarge do TK
    Od: "Adam Puzio" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dlaczego odmówiono?

    art 357 par 2 KPC .
    "Postanowienie należy doręczyć z uzasadnieniem jedynie wówczas, gdy stronie
    przysługuje środek zaskarżenia, jednak od postanowienie z dnia 17 czerwca
    2005 nie przysługuje żaden środek zaskarżenia. Mając na uwadze wszystkie
    okoliczności Sąd Okręgowy orzekł jak w sentencji" odmówić uzasadnienia
    postanowienia.

    Czyli mam postanowienie o odrzuceniu wniosku o wznowienie zawieszonego
    posepwoania, a równocześnie nie wiem jakie były podstawy prawne
    postawowienia i jakie uzasadnienie.
    Na postanowienie nie przysługuje zarzalenie.
    Bez wskazania podstawy prawnej postanowienia nie mogę się skarżyć do TK, bo
    nie wiem na jaki art.

    Zatem art 357 par 2 rozumiany w sposób opisany przez sąd ogranicza moje
    prawo do słożenia skargi konstytucyjnej , oraz rażąco narusza art 2 konst
    oraz prawo do sądu rozumiane jako prawo do rozstrzygnięcia sądowego na
    podstawie prawa i w jego granicach ,więc równieżdo inforamcji na jakiej
    podstawie sąd postanowienie wydał.