    Subject: Re: kto może przesłuchiwać świadków
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Tue, 30 Jan 2018 00:59:07 +0100

    W dniu 29-01-18 o 12:40, Olin pisze:

    > W tym przypadku lista biegłych liczy 30 nazwisk. Tak się złożyło, że - jak
    > powiada prok. Hnatko - ,,inni biegli nie mogli w tym dniu uczestniczyć w
    > powyżej wymienionej czynności". Żona Jeremiego Nieśpielaka akurat nie była
    > zarobiona, to ją wzięli.

    No i nie widzę tu nic zdrożnego co do samej zasady.

    > Ja dla odmiany za naiwny lub zakłamany uważam pogląd - nie wiem, co gorsze
    > - że w prokuraturze pod wodzą Ziobry cokolwiek dzieje się przypadkiem w
    > sprawach tego typu.

    A ja chcę wierzyć, że świat jest dobry i dokąd ne ma dowodu przeciwnego
    jestem zdecydowanym przeciwnikiem pozwalania dziennikarzom na snucie
    domysłów i rzucanie gównem w myśl zasady "może coś się przylepi".
    Dziennikarze wymyślają jakieś rzeczy i zmuszają adwersarza, by to on
    udowadniał, ze nie jest żółwiem.

    ie wiem, może i ta biegła znała panią Premier. Moze nawet wieczorami
    przy kawie się spotykali. Ale albo mamy na to dowód, albo nie zawracamy
    nikomu głowy.