  • 1. Data: 2010-04-14 12:58:19
    Temat: Re: kto kwalifikuje stanowiska - podpomostówkę
    Od: l...@v...pl

    > Czytać ustawę?

    Przepraszam nie jestem prawnikiem dlatego spytałem Państwa, bardzo przepraszam,
    ale jeśli by mi ktoś pomógł ?

  • 2. Data: 2010-04-14 14:09:34
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 14 Apr 2010 14:58:19 +0200, lukeskyobi napisał(a):

    > Przepraszam nie jestem prawnikiem dlatego spytałem Państwa, bardzo
    > przepraszam, ale jeśli by mi ktoś pomógł ?

    Hmm, przy całym szacunku: skoro spór dotyczy tego czy dane stanowisko
    jest czy nie jest wymienione, ale nie powiedziałeś jakie to stanowisko,
    to czego oczekujesz od grupy?

    W ogólności pewnie nie pozostaje nic innego jak sąd.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl