  • 1. Data: 2010-04-10 22:31:09
    Temat: Co się robi z aresztowanym pracownikiem?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    tak mnie właśnie naszło zastanowienie: Wpada Policja do firmy i zabiera
    wstępnie na 3 miesiące do aresztu śledczego pracownika pod jakimśtam
    zarzutem. Co robi pracodawca? Musi nadal wypłacać wynagrodzenie?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-04-10 23:36:33
    Temat: Re: Co się robi z aresztowanym pracownikiem?
    Od: Sebcio <s...@w...pl>

    On Sun, 11 Apr 2010 00:31:09 +0200, Przemysław Adam Śmiejek
    <n...@s...pl> wrote:

> [...]
    >wstępnie na 3 miesiące do aresztu śledczego pracownika pod jakimśtam
    >zarzutem. Co robi pracodawca? Musi nadal wypłacać wynagrodzenie?
    Zwolnienie z pracy z powodu nieusprawiedliwionej nieobecnosci???

  • 3. Data: 2010-04-10 23:48:44
    Temat: Re: Co si? robi z aresztowanym pracownikiem?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Sebcio napisał(a) w 2...@4...com:

    > Zwolnienie z pracy z powodu nieusprawiedliwionej nieobecnosci???

    Ale ona jest usprawiedliwiona. Przebywa w areszcie.

    --
    Jego Ponura Bladoszarość
    mgr inż. inż. JA

  • 4. Data: 2010-04-11 05:00:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Co robi pracodawca? Musi nadal wypĹ?acaÄ? wynagrodzenie?

    Nie płaci, bo wynagrodzenie należy się za pracę wykonaną. A po 3
    miesiącach - art. 66 §1 kp.

    --
    @2009 Johnson

  • 5. Data: 2010-04-11 06:57:43
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-11 07:00, Johnson pisze:

    > Nie płaci, bo wynagrodzenie należy się za pracę wykonaną.

    A ZUSy i inne duperele?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2010-04-11 08:22:08
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    > A ZUSy i inne duperele?

    Jak nie wypłacasz wynagrodzenia to jaki ZUS???

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 7. Data: 2010-04-11 09:27:16
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-11 10:22, Maddy pisze:
    > Jak nie wypłacasz wynagrodzenia to jaki ZUS???

    No i co z leczeniem i emeryturą takiej osoby? A jak w areszcie zaniemognie?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2010-04-11 10:09:18
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 11 Apr 2010 11:27:16 +0200, Przemysław Adam Śmiejek
    napisał(a):

    > No i co z leczeniem i emeryturą takiej osoby? A jak w areszcie zaniemognie?

    To już chyba na koszt państwa jest. Przynajmniej leczenie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 9. Data: 2010-04-11 10:20:16
    Od: "Ok" <a...@o...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > To już chyba na koszt państwa jest. Przynajmniej leczenie.

    A jak niesłusznie aresztowany?

  • 10. Data: 2010-04-11 10:29:55
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 11 Apr 2010 12:20:16 +0200, Ok napisał(a):

    > A jak niesłusznie aresztowany?

    Co by to miało zmienić? Bo nie rozumiem.
    Niesłusznie aresztowany to pewnie niesłusznie kasa została wydana :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138