  • 1. Data: 2010-04-14 12:56:00
    Temat: Re: Jechać na badanie samochodem bez badań?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 14.04.2010 olgierd <n...@n...problem> napisał/a:

    > Zetknąłem się z sytuacją, w której diagnosta stwierdził, że ma
    > przypuszczenie, że zachodzi sytuacja, o której mowa w par. 3 ust. 1 pkt
    > 10 lub 11 rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie zakresu i
    > sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów
    > dokumentów stosowanych przy tych badaniach ("a, nie jeździł, więc był
    > poważnie popsuty?").

    Ależ to bzdura przecież, odpowiadam, że auto stało, bo nie miałem ochoty
    nigdzie jeżdzić.

    Nie wiem, jak złośliwy musiałby być diagnosta, żeby robić problemy w takim
    przypadku. A SKP ze złośliwymi diagnostami mają u nas bardzo króciutki,
    marniutki żywot.
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2010-04-14 13:31:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:s...@l...local
    domain...

    > Nie wiem, jak złośliwy musiałby być diagnosta,

    moze byc bardzo, jak kiedys na poczatku instalacji gazowych w polsce byl
    moment, kiedy przeglad mozna bylo robic tylko na stacjach mpt, pewien
    diagnosta odmowil mi podbicia przeglady za "zmatowiona szybe" na koncu
    zasiegu wycieraczki, glupi bylem bo chcialem miec lepsze pole widzenia i
    zalozylem dluzsze piora, jak bym mial standardowe krotkie, zmatowienie
    byloby na granicy "brudu" i nawet by nie zauwazyl, a tak kosztowalo mnie to
    nowa przednia szybe

  • 3. Data: 2010-04-14 22:00:13
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    szerszen napisal(a):

    > zalozylem dluzsze piora, jak bym mial standardowe krotkie, zmatowienie
    > byloby na granicy "brudu" i nawet by nie zauwazyl, a tak kosztowalo mnie to
    > nowa przednia szybe

    nie lepiej było zmienić pióra na krótsze?

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 4. Data: 2010-04-15 06:33:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Zbylut" <Z...@N...zzz> napisał w wiadomości grup

    > nie lepiej było zmienić pióra na krótsze?

    nie pamietam okolicznosci, bo bylo to z 15 lat temu, ale sadze ze albo bylo
    to jedyne, albo najszybsze wyjscie, a ze szyba byla niedroga, bo to fiat 125
    byl, wiec zakonczylo sie wymiana