    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ksiazeczki mieszkaniowe
    Date: 27 Apr 2004 11:42:21 GMT
    <c6ld9s$1uo9$1@news.mm.pl>

    In article <c6ld9s$1uo9$1@news.mm.pl>, Nixe wrote:
    > Renata Gołębiowska pisze:
    > To, żebyś nie robiła komuś tego, co i Tobie może sprawić przykrość.

    Ale czemu nie?

    > Nie jest dla mnie niemiłe zwrócenie mi przez kogoś uwagi, że postępuję
    > niewłaściwie.

    Oczywiście chodzi o _niemiłe_ zwracanie uwagi.
    Niemiłe zwracanie uwagi jest niemiłe. Nieprawdaż?

    > Dlatego też nie widzę niczego złego w zwróceniu takiej uwagi Tobie.

    A w niemiłym zwracaniu komuś uwagi? Przecież "nie można być niemiłym
    dla innych". Nieprawdaż?

    > Z siebie.

    Wyłącznie? I dlaczego?

    > A jeśli z kogoś, to nie wtedy, gdy pyta o coś poważnie i może nie zdawać
    > sobie sprawy z tego, że ktoś z niego żartuje i przyjąć to za dobrą monetę.

    Jak się jest gapą, to płaci się gapowe.

    Renata

    PS1. A co z twoim EOT? Pies zjadł?
    PS2. Czy nieprzedstawianie się komuś, kto się przedstawił jest miłe
    czy niemiłe? Tak można robić, czy tak nie można?