  • 11. Data: 2002-12-03 06:38:25
    Temat: Re: ksiadz bije dzieci- co robic
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:asfa11$mc1$1@news.tpi.pl...

    > Sam miałem "starej daty" nauczycieli, którzy byli konserwatystami i
    > jakoś z rózgi nie kożystali, nie krzyczeli a klasa respekt czuła.
    ^^^^

    Ale ortografii nie nauczyli.Jakbyś dostał trzcinką po łapie to błędów byś
    nie popełniał;))))

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają,karawana jedzie dalej"

  • 12. Data: 2002-12-03 07:59:08
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ^^^^
    >
    > Ale ortografii nie nauczyli.Jakbyś dostał trzcinką po łapie to błędów byś
    > nie popełniał;))))

    I właśnie przez taką małostkowość jak Twoja ludzie bardziej
    skupiają się za przeproszeniem na pierdołach niż nad istotnymi
    rzeczami. Właśnie takie wychowanie ogranicza ludzi i bardzo
    ubolewam nad tym. Ale nie martw się to nie Ty zawiniłeś tu
    tylko ta rózga, która najwyraźniej zrobiła Ci krzywdę (chyba
    ktoś zbyt mocno uderzył).
    Zresztą Twoje dobre wychowanie chyba też ucierpiało
    od tej rózgi ;).

    Pozdrawiam

    Darek

    P.S. Nie martw się, będą z Ciebie jeszcze ludzie ;)