  • Data: 2009-01-04 15:15:47
    Temat: Re: kryptografia
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 04 styczeń 2009 12:46
    (autor Zbynek Ltd.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gjq7jr$q9n$1@inews.gazeta.pl>):

    > Jak wypije duszkiem butelkę napoju silnie gazowanego, to może i
    > nieźle beknie. Bo innej przyczyny nie mogę sobie wyobrazić.
    > Szczególnie w świetle tego:
    > http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/msg/27d77
    018316dcdc0
    > Co? Archiwum się nie zna? ;-)

    Nie, ale zna się dawnego kolegę klasowego, który siedział niedawno przez 2
    lata z hakiem w sprawie, która do dzisiaj się nie doczekała rozprawy. Nie
    żeby na mocno niewinnego trafiło, ale nie o to chodzi.

    Gościa z ,,podsłuchem'' też zgarnęli i pewnie swoje posiedzi, nawet jak sąd
    go uniewinni. Więc wiesz.... Dla mnie ideologiczna świadomość, że siedzę za
    niewinność jest nadal mało kusząca.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.