  • Data: 2009-01-04 18:19:51
    Temat: Re: kryptografia
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan napisał(a) :
    > Nie, ale zna się dawnego kolegę klasowego, który siedział niedawno przez 2
    > lata z hakiem w sprawie, która do dzisiaj się nie doczekała rozprawy. Nie
    > żeby na mocno niewinnego trafiło, ale nie o to chodzi.

    acha, więc nie był mocno niewinny :-D

    > Gościa z ,,podsłuchem'' też zgarnęli i pewnie swoje posiedzi, nawet jak sąd
    > go uniewinni. Więc wiesz.... Dla mnie ideologiczna świadomość, że siedzę za
    > niewinność jest nadal mało kusząca.

    Więc mamy do czynienia z patologią. Skoro "niewinny" siedzi bez
    rozprawy ponad 2 lata, ten od radia dostanie 4 lata ciężkich
    robót bez rozprawy, to co Ty się martwisz o jakieś przepisy?
    Przecież mogą Ciebie też zwinąć z ulicy i wysłać na wszelki
    wypadek do kamieniołomu.*

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

    * - Aluzju poniał?