eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokredyt hipoteczny i ustanowienie hipoteki - w akcie notarialnym? › Re: kredyt hipoteczny i ustanowienie hipoteki - w akcie notarialnym?
    From: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt hipoteczny i ustanowienie hipoteki - w akcie notarialnym?
    Date: Thu, 20 Jan 2011 23:26:50 +0100

    On Thu, 20 Jan 2011 23:11:29 +0100, Cyb
    <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote:

    >5. po zalozeniu KW informujesz bank i bank pisze ci odpowiednie
    >papiery do zlozenia wniosku o hipoteke
    >6. skladasz wniosek w sadzie i wysylasz kopie zlozonego wniosku do
    >banku + PAMIETAJ o zaplaceniu podatku od tej hipoteki
    >7. jak wpisza ci hipoteke, robisz wypis z KW i wysylasz do banku
    >8. w koncu bank ci odda czesc kasy za ubezpieczenie okresu
    >pzejsciowego (do momentu wpisania banku do hipoteki).

    jeszcze tylko podpoweim, ze jesli to bedziie nowa KW, to nie czekaj na
    numer nadania przyslany ci w sadu listem, tylko sprawdzaj w internecie
    KW dewelopera tej nieruchmosci - powinien pojawic sie w pewnym
    momencie odpis z numerem nowo zalozonej ksiegi - w moim przypadku
    ksiega powstala jakos tak w 2 tygodnie od podpisania aktu, ale listy
    polecone z informacja ze ksiega powstala dostalem tak jakos po prawie
    5 miesiacach.

    nie pamietam, ale od zwyklej na pewno trezba bylo zaplacic podatek, a
    nie wiem jak od kaucyjnej... lepiej sprawdz w US.

    pozadrwiam,
    Cyb