    From: "patison" <p...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kratka raz jeszcze
    Date: Sat, 17 Jan 2004 09:45:22 +0100

    Nie odpowiem ci jednoznacznie jak to jest, ale
    ja mam Renault Scenica zarejestrowanego na firme,
    wpis w dowodzie "sam. ciezar. uniwers.", rejestracja
    11.98, krate juz dawno zdjalem, ale na przegladzie
    do dow. rejestracyjnego gosc powiedzial ze oczywiscie
    mam zalozyc krate bo przegladu nie przejde, ale potem
    zadzwonil ze poniewaz rejestracja przed rokiem '99 to
    kraty nie trzeba i pieczatke dostalem. Niestety nie znam
    podstawy prawnej, moze ktos wie o co w tym chodzi?

    --
    patison