  • Data: 2003-05-28 15:02:49
    Temat: Re: kradzież komputerów
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2003-05-28 16:45, MariuszR napisał:
    > Ale po zakupie musiał by wydać jeszcze 1000 zł na zakup systemu ewentulanie
    > zdecydować się na Linuxa.

    Niekoniecznie. Może chcieć zainstalować odkupiony od kogoś system, choćby win95,
    NT itd. itp.

    > Tak BTW spotkałem się już z przypadkami że w sklepach sprzedawano zestawy
    > komputerowe z zainstalowanym Linuxem.

    Nic w tym dziwnego. Zwracam tylko uwagę, że korzyści z umowy OEM ma *głównie*
    producent oprogramowania i stąd jego rabat dla dystrybutora.
    Twierdzenie przez twórcę oprogramowania, że soft z umowy OEM jest dogadzaniem
    klientom a jego stratą, jest zwykłym kłamstwem i traktowaniem klientów jako
    odmóżdżonych debili.
    Ta sprawa zresztą nie dotyczy tylko całych komputerów, ale także mnóstwa
    peryferyjnych, specjalistycznych kart chodzących z jedynym właściwym
    softem, a nawet całych urządzeń, gdzie urządzenie kosztuje 3 dolary
    a soft 100 tys. dolców.

    pozdrawiam
    Arek