  • Data: 2003-05-28 13:08:43
    Temat: Re: kradzież komputerów
    Od: "Div" <divak[tnij wasc wstydu oszczedz]@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > System OEM mozna kupić z dowolnym nieperyferyjnym urządzeniem, np.
    pamięcią,
    > dyskiem, czytnikiem CD, ale nie z monitorem, czy myszką (to znaczy kupić
    > można, ale nie można legalnie używać!).
    > Taki kupiony OEM z pamięcią, po zainstalowaniu w kompie staje się na
    trwałe
    > z tym kompem związany. Jak ci kropną sprzęty, ale zostawią pamięć, lub co
    > innego i tak tracisz licencje.

    pragne stwierdzic ze to co napisales to bzdury.. jestem po rozmowie z
    przedstawicielem Microsoft i wyjasnil ze system OEM moze zostac zakupiony z
    kazdym uzadzeniem do komputera a takze z myszka i klawiatura (monitor skaner
    drukarka itd itp odpadaja) w momencie uzytkowania systemu caly komputer jest
    objety licencja .. zostalem takze poinformowany ze jesli sprzet zostanie
    zniszczony skradziony itd ale jestem w posiadaniu chodzby jednej czesci z
    komputera(np pamiec, myszka itp) objetego licencja OEM to moge go odbudowac
    i dalej jest to sprzet z oprogramowaniem licencyjnym..

    pozdrawiam