  • 1. Data: 2003-05-08 00:53:38
    Temat: kradziez flag?!
    Od: "dol" <d...@p...fm>

    witam szanownych grupowiczow
    czy wie ktos moze co grozi za kradziez flag z ulicy? moze sie to wydawac
    smieszne ale policja grozila sadem grodzkim i nie wiadomo co z tym fantem z
    robic:/ prosilbym o mozliwie szybka odpowiedz na priv.
    dol

  • 2. Data: 2003-05-08 07:27:47
    Temat: Re: kradziez flag?!
    Od: "wiktor" <w...@p...fm>

    Użytkownik "dol" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > smieszne ale policja grozila sadem grodzkim i nie wiadomo co z tym fantem
    > robic:/ prosilbym o mozliwie szybka odpowiedz na priv.

    Coś grozić powinno.
    Teraz nie ma kolegiów w zamian są sądy grodzkie.
    Mi widaje się to normalne.
    Powinno się skończyć grzywną.

    Pzdr

  • 3. Data: 2003-05-08 09:07:50
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "wiktor"

    > Teraz nie ma kolegiów w zamian są sądy grodzkie.
    > Mi widaje się to normalne.

    a przy okazji - moze ktos wie gdzie w warszawie mozna kupic flage
    ja nie jestem az takim patriotą zeby flagę ukrać, poczekam i kupię tylko nie
    wiem gdzie
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-05-08 10:11:16
    Od: "dol" <d...@p...fm>

    > Powinno się skończyć grzywną.

    ano, tylko pozostaje pytanie jaka:(
    dziekuje i pozdrawiam
    dol

  • 5. Data: 2003-05-08 13:23:48
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'dol' wyklawiaturzył/a w niusie
    b9dadv$8f$...@a...news.tpi.pl taką oto treść:

    | ano, tylko pozostaje pytanie jaka:(

    To zalezy od kilku czynnikow, m.in. od zachowania obwinionego przed sadem,
    poprzedniej karalnosci za podobne czyny, przyznania/nie przyznania sie do
    popelnienia czynu, jego stanu majatkowego...

    ->piotr

  • 6. Data: 2003-05-14 10:33:11
    Od: "Adrian Bednarek" <a...@p...remove-this.fm>

    Jest sklep z "artykulami propagandowymi", tyle, ze nie pamietam dokladnie
    gdzie... gdzies na trasie tramwaju 22 w kierunku od Centrum na Zoliborz/Hute
    (ale gdzies blizej centrum).
    Sorry za tak ogolnikowa informacje :)

  • 7. Data: 2003-05-14 11:19:48
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Adrian Bednarek"
    > Jest sklep z "artykulami propagandowymi", tyle, ze nie pamietam dokladnie
    > gdzie... gdzies na trasie tramwaju 22 w kierunku od Centrum na
> [...]

    dzięki ale mysle ze propagandowymi artykulami w dzisieszych czasach juz sie
    nie handluje - predzej znajde cos w internecie, na razie na strone ze
    sklepem nie trafilem
    *** blad ***

  • 8. Data: 2003-05-14 11:34:00
    Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...com>

    blad wrote:

    > dzięki ale mysle ze propagandowymi artykulami w dzisieszych czasach juz
    > sie nie handluje - predzej znajde cos w internecie, na razie na strone ze
    > sklepem nie trafilem
    Okopowa 25
    http://www.e-ap.pl
    --
    pozdrawiam;
    Michał Kwiatkowski

  • 9. Data: 2003-05-14 11:35:52
    Od: "Adrian Bednarek" <a...@p...remove-this.fm>

    > dzięki ale mysle ze propagandowymi artykulami w dzisieszych czasach juz
    sie
    > nie handluje - predzej znajde cos w internecie, na razie na strone ze
    > sklepem nie trafilem

    Ten slep widzialem jakis tydzien temu i on naprawde mial wielki szyld:
    "Artykuły Propagandowe"! :)
    Widzialem flagi Polski, Unii, chyba Niemiec i pewnie innych krajow tez by
    sie znalazly. Plus godla itp.
    Pzdr.,
    Adrian

  • 10. Data: 2003-05-14 12:23:01
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michal Kwiatkowski"

    > Okopowa 25
    > http://www.e-ap.pl

    dzięki, tego mi bylo trzeba ;-))
    www.yellowpages.pl tez ma dzial
    Różnorodny handel detaliczny > Różnorodny handel detaliczny,
    osobno nie wymieniony > Flagi, plakaty, kalkomanie, handel detaliczny

    i znalazl mi na Żytniej 32 zakład z artykułami
    propagandowymi - najlatwiej jednak znalezc cos w internecie, tylko czasem
    nie wiadomo jak szukac ;-)

    *** blad ***