  • Data: 2004-04-09 12:36:41
    Temat: Re: kradzież czy po prostu życie ?!
    Od: "Andrzej Stempnik" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziwi mnie bezradność komornika. Przypuszczam, że waszym pracodawcą była
    > spółka jako osoba prawna a nie jej właściciel. W takim razie nieobecność
    > tego pana w kraju niewiele zmienia. Można prowadzić egzekucję z majątku
    > spółki tzn. zająć konta bankowe, maszyny, nieruchomości itd. (chyba, że
    > spółka jest niewypłacalna - wtedy sprawa się komplikuje).

    Jeśli chodzi o sytuację finansową firmy to wygląda ona tak: pomieszczenia
    biurowe były wynajmowane a sprzęt komputerowy (bo firma zajmowała się
    tworzeniem programów komputerowych) zajął Urząd Skarbowy. W kraju nie
    zostało nic co można spieniężyć :-( ..... właściciel jeździ mercedesem ma
    dwa domy ale w niemczech ..