  • Data: 2004-04-09 14:10:07
    Temat: Re: kradzie? czy po prostu ?ycie ?!
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4/9/2004 2:36 PM, Andrzej Stempnik wrote:

    > Jeśli chodzi o sytuację finansową firmy to wygląda ona tak: pomieszczenia
    > biurowe były wynajmowane a sprzęt komputerowy (bo firma zajmowała się
    > tworzeniem programów komputerowych) zajął Urząd Skarbowy. W kraju nie
    > zostało nic co można spieniężyć :-( ..... właściciel jeździ mercedesem ma
    > dwa domy ale w niemczech ..

    Istotne, kto był w zarządzie - czy również właściciel? Zarząd odpowiada
    osobistym majątkiem za zobowiązania, o ile egzekucja z majatku spółki
    okaże się nieskuteczna.
    Jeżeli właściciel był jednocześnie zarządem, to jak sprawował obowiązki,
    będąc stale za granicą?
    Sprawdzenie w rejestrze, who's who wskazane - tj. kto jest właściicielem
    (wspólnikiem), kto zarządem.

    Gdyby spółka coś miała lub zarabiała byłoby z czego dochodzić - tak,
    nawet jak dojdzie do sprawy karnej, to kasę zobaczyłbyś najwcześniej za
    kilka lat.

    Pzdr: Catbert