  • Data: 2010-12-13 09:31:42
    Temat: Re: koszty windykacji
    Od: "Volver" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:idrm97$jqm$1@news.onet.pl...
    > "konieczko" <t...@o...pl> napisał

    > Nie wiem czesiu, co tam masz przed sobą, ale właśnie znalazłem podobny
    > wątek:
    > http://tnij.org/wezwaniedozaplaty

    No własnie. Z tego z kolei wątku wynika, że mogę wystarczy wysłać do klienta
    informację w postaci cennika odnośnie opłat za wezwania itp. i to całkowicie
    wystarczy, bo klient nawet nie musi się do tego odnosić, tylko przyjąć do
    wiadomości.
    W takim razie jak to w końcu jest? Bo problem identyczny, a odpowiedzi
    sprzeczne :)

    Sławek